Profesyonel tohumlar için çevrimiçi mağazalar - Semenata dükkanı

Bugün, profesyonel tohumluk tohumları için özel bir online mağazadan bahsetmeye karar verdim - Semenata.Shop. Bu, hayatımda henüz karşılaşmadığım birçok sebzenin bulunduğu bir bakkal. En garip şey, bu bölgedeki diğer tüm tarım mağazalarının aksine, sunulan her "hayvan" hakkında oldukça ayrıntılı ve iyi yazılmış bilgiler.

Örneğin, domateslerin çok olduğunu hayal etmemiştim. İdeal ve manda kalp oldukça ciddi fikir - ı iki tip benim mütevazı bilgiye çeşitlerinin 110'un üzerinde farklı tipte listeledik.

sunulan bitkinin her türü için gübre - sayısız sebze tohumları ve (benim favori karpuz gibi) çeşitli meyveler yanında orada oldukça ilginç bir şey keşfetti. Beni şaşırttı. Ben herhangi bir yerli bitki için evrensel bir derde deva selitritsa eski güzel amonyum düşünce ve eko, bio düşkün konum ve sağlıklı yaşam tarzı hatta beyaz torchitsa atma orada kaçının. Bu yüzden domates gübresi, salatalık gübresi ve bahçedeki çiçek çeşitlerinin olduğunu gördüm.

Bu çiçek, bir köyde ya da dağdaki çiftlikte cumartesi ve pazar günleri dönen tüm kızlara mutlaka cazip gelecektir.
Organik domates üç pound - bahçecilik ürünleri için bu çevrimiçi mağazasında beni etkileyen bir diğer şey de benim gibi hatta bir acemi, zachetesh en azından bazı (ve onlar sonuna kadar kilometre sayacı yazıları okumak için çok tembel) en az ikisini ürettiler eğer olmasıdır salata ve rakıja yaz aylarında. Site tasarımı ile oldukça etkileyici değildir, ancak onunla çalışmak kolaydır ve aradığınızı bulmak kolaydır.

kullanışlı filtreler - Diğer tüm bahçe semepredlagashti mağazaların Semenata Dükkanı aksine değil mağazanın sahibinin lehine, müşterinin lehine olması beni şaşırttı bazı zadkolisn düşünce görüldü. Bu, dünyanın dört bir yanındaki tüm çevrimiçi mağazalarda olur; ancak Bulgaristan'da gerçekleşmeyen bir şey. Burada, insanlar her zaman "ince" şeridi dolandırıyor ve izliyor.

İnsanlar sebze, domates, soğan ve benzeri tohumlardan hiçbir şey anlamayan salata severler için bile uygun hale getirmeye çalışıyorlar.

Emin olduğum tek şey norm fiyatları, ama hızla (ilk üç dört dükkan için) bir analiz yapma gibi, şüpheyle düşük hiçbir tohumların takdir değil olduğunu düşünüyorum diğer dükkanlar (isimlerini alıntı yapma) hatta son kullanma tarihi olan tohum sunanlardan. Fakat burada bildiğiniz gibi, Bulgaristan cezalandırılmadı ya da tolere edilmez.

 Son olarak size, Semenata Mağazası Seminata Mağazasının hızlı teslimat, kaliteli ürünler, iyi servis ve uygun fiyatlarla sizi memnun edeceklerini söyleyeceğim.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Полезна ли ви бе информацията? Споделете своите въпроси, мнения и препоръки. Are you happy? Please give us feed back :)