Онлайн магазин за професионални семена - Semenata shop

Днес реших да Ви разкажа за един изключителен онлайн магазин за професионални сортови семена - Semenata.Shop. Това е градинарски магазин, в който се откриват редица видове зеленчуци, които дори не бях срещал в живота си. Най-странното е, че за разлика от всички други агро магазинчета в тази област там се намира доста подробна и добре написана информация за всяко "животно", което се предлага.
Така например не съм и предполагал, че доматите са толкова много. В сайта изброих над 110 вида различни сортове, което за моето скромно познание от два вида - идеал и биволско сърце си е доста сериозно прозрение.
Освен множеството семена на зеленчуци и различни видове плодове (като любимата ми диня) там открих и нещо доста интересно - торове за всеки вид растение, което се предлага. Това направо ме изуми. Мислех, че добрата стара амониева селитрица е универсалната панацея за всяко домашно растение, а нали сме и любители на еко, био и там здравословен начин на живот даже избягваме да хвърляме от бялата торчица. За това пък видях, че си има тор за домати, тор за краставица, както и за различните му там видове цветя в градината.
Това за цветята сигурно ще се хареса на всички девойки, които се вихрят през събота и неделя на село или на ранчото в планината.
Друго нещо, което ме впечатли в този онлайн магазин за градинарски стоки е, че дори да си начинаещ като мен, ако се зачетеш поне малко (и не те мързи да прочетеш километричните писания до края) може да произведеш поне две - три кила био домати за салатката и за ракийката през лятото.  Сайтчето не е особено впечатляващо с дизайн, но затова пък лесно се работи с него и лесно се намира това, което търсиш.
За разлика от всички други градинарски семепредлагащи магазини в Semenata Shop се вижда някаква задколисн мисъл, която ме учуди, че е в полза на клиента, а не в полза на собственика на магазина - удобни филтри. Това е нещо, което се среща във всички онлайн магазини по света, но не и в България. Тук винаги хората хитруват и гледат "тънката" лайсна.
Та там хората са се постарали да направят удобно дори за любители на салатата, като мен, които нищо не разбират от семена на зеленчуци, домати, лук и тн.
Единственото, което не съм сигурен дали е в норми са цените, но набързо правейки един анализ (за първите три четири магазина ) мисля че няма оскъпяване на семенцата, както и не са подозрително ниски, както правят други магазини (да не цитирам имена), които дори предлагат семето с изтичащ срок на годност. Но както знаете тук е България и това не се наказва, а дори толерира.
 Та в заключение ще ви кажа, че онлайн магазин за семена Semenata Shop ще Ви зарадва с бърза доставка, качествени продукти, добро обслужване и разумни цени.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Полезна ли ви бе информацията? Споделете своите въпроси, мнения и препоръки. Are you happy? Please give us feed back :)