Цени и избор на резервоар мобилен за гориво

Градински пейки 10 out of 10 based on 24 ratings. 10 user reviews.
Мобилен резервоар за пренасяне на гориво
Днес реших да закарам малко гориво на вилата. Но уви, трябва ми голямо количество дизел (нафта), а нямам с какво да го пренеса от бензиностанцията до вилата на село. Та така се роди идеята да проуча малко актуални цени за мобилен резервоар за гориво. Доста се рових из интернет в различни онлайн магазини за помпени станции, пречиствателни станции, резервоари за къщи и вили, като се надявах да намеря евтин резервоар за транспортиране на нафта до моята вила в Стара Планина. 

Предимствата, които разбрах за резервоарите за транспорт са, че може да се пренасят с различни видове транспорт, от луксозни лимузини, с които аз се придвижвам, та до селския трактор и дори комбайн на полето. Частите за тези резервоари за гориво били доста сведени до минимум. С една дума рядко ще ви се налага да купувате части за тези контейнери за гориво, защото те са съставени от малко компоненти.


Важно при избора на резервоари от този тип е естествено вместимостта. Има различни видове, аз съм си харесал един около половин тон. Върши ми идеална работа за целите на вилата, а и хубавото е, че до селото има бензиностанция и не се налага да го дърпам пълен с лимузината ми чак от София. 

Резервоарите за пренасяне на гориво не са на ниска цена, заради скъпите помпи, с които са снабдени. Помпите са доста сложно устроени с висока степен на безопасност. Снабдени са с различни неща, които аз лично не разбирам с каква функция са, но имат байпас на помпата, естествено горивен филтър, и дори горивен пистолет с въртящо съединение с различен диаметър.

Благодарствено пожелание за U. S. Fish and Wildlife Service - Northeast Region за изпратената снимка. +Bunded Fuel Tanks 

1 коментар:

Полезна ли ви бе информацията? Споделете своите въпроси, мнения и препоръки. Are you happy? Please give us feed back :)